sobota, 18 stycznia 2014

Czas karmienia

Tak to jest u nas, tylko więcej kotów i misek ;)



8 komentarzy:

  1. Cudeńka... :D no dokładnie tak to wyglada... i za to je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrałam się dziś w końcu za grudniowo styczniowy numer Kocich Spraw i od razu po przeczytaniu artykułu o zKotami poszukałam Was w internecie, i nie mogę się nadziwić jak piękne zdjęcia tu znalazłam. Jestem pod niesamowitym wrażeniem. Proszę przekazać głaski dla wszystkich mruczków!

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas karmienie wygląda grzecznie :) koty siadają przy swoich miskach i z nich jedzą :O podkradanie i podchody do cudzych misek zaczynają się na samym końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha u mnie tez by tak pewnie wyglądalo, ale ja zabieram miski i daje jedzenie w innym miejscu dlatego grzecznie siedzą :)

    OdpowiedzUsuń