środa, 18 lipca 2012

Pod słońce

10 komentarzy:

  1. Pod słońce też może być ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakim sprzętem posługuje się fotograf? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustrzanka pełna klatka + kilka stało ogniskowych obiektywów :)

      Usuń
    2. co znaczy lustanka pełna klatka? niestety jestem zupełnym laikiem i niestety musze popytac, a pytam bo myśle powoli o zakupie jakies lepszego sprzętu niż starsza cyfrówka no i patrze czym tak łądne zdjęcia porobić ;)

      Usuń
    3. Mam do dyspozycji: Canon 5DMKII, Obiektywy 50mm f/1.4, 85mm f/1.8, 28mm f/1.8, i obiektywy M42 (oldschoolowe) 135mm f/2.8 , 200mm f/4

      Jeśli chcesz tańszy aparat polecam Nikona d7000, Canon 50d

      Ja miałem kiedyś Nikona d90 z obiektywem sigma 30mm f/1.4. Starsze zdjęcia na blogu są nim robione i też dawał radę :)

      Usuń
    4. A jak masz za dużo pieniędzy to Nikon d800 albo 5DMKIII :-)

      Usuń
    5. ;)) dziekuje Ci bardzo za tak wyczerpującą odpowiedz! :)) na nadmair gotówki rzadko kiedy choruje ;)

      Usuń
  3. świetne .. niestety AF u mnie nie ostrzy pod słonce .. muszę manualnie manewrować, a to kończy się tym że sierść zdąży nawiać zanim zrobię zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest na MF. 28 mm pełna klatka. Ustawiam ostrość na 0,5-1 m wkładam aparat między rabatki (w tym) przypadku zdjęcia seryjne, delikatnie oddalam od celu (w tym przypadku jeszcze cel się zbliżał) i któreś wyostrzy dobrze :)

      Usuń