środa, 6 czerwca 2012

Uwaga! Czereśnie na białym dywanie

8 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda :-)
    Takie kontrasty...

    OdpowiedzUsuń
  2. O_o A dywan nadal czysty? Marzył mi się daaawno temu biały dywan, ale po przeglądzie zdolności moich futer zrezygnowałam z tego pomysłu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wszystkie czereśnie przetrwały, a dywan (wykładzina) to czysta jest głownie na zdjęciach. Mimo codziennego odkurzania i częstego vaniszowania...

      ...no cóż przewija się przez nią 35 kocich łapek + cztery ludzkie nogi...

      nawet vanisz nie pomoże ;)

      Usuń
    2. Wait a minute - oczywiście 28 łapek - chociaż znając nas to jeszcze wszystko może się zmienić :)

      Usuń
  3. RANYYY, TWÓJ BLOG JEST PIĘKNY! Graficznie dopracowany, estetyczny. Niesamowite zdjęcia, nie potrzeba im nawet komentarza. Pokazałaś mi świat kotów, którego nie znałam. Jak pewnie widziałaś, moje skarby słoneczka nie widują w naturalnej przestrzeni. Cudowne obserwacje, przepiękne miejsca, zazdroszczę okropnie. Dziękuję za możliwość zobaczenia szczęśliwych kotów w naturalnym środowisku. Pozdrawiam i będę wierną fanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. W zamian mogę jedynie szczerze powiedzieć, że twoje koty i zdjęcia są super:) Pozdrowienia

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń