poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wytyka z koszyka


8 komentarzy:

  1. Znam to znam - mam w domu takie dwa koszyki - u mnie służą do wchodzenia i jako drapak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rufi ma zwyczaj wchodzenia do tego koszyka i czeka na jedzenie (koszyk stoi w kuchni)... Jak był jeszcze `jedynakiem` i był mały, tak się nim zachwycaliśmy, że kojarzy, że w koszyku wygląda wyjątkowo rozkosznie. I ma rację :)

      Usuń
  2. Koty są niezwykle kompaktowe, mieszczą się wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rufi jest genialny :) Oglądałam minute wcześniej jak otwiera lodówke:) Strasznie bystra bestia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pipim też jest genialny z tym koszykiem... tak sie Rufim zachwyciłam, ze zapomniałam napisać :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To jest mina z cyklu: `A te drzwi się otwierają czy nie otwierają? Bo ja już całe pół godziny na dworze nie byłem.`

      Usuń