poniedziałek, 4 czerwca 2012

Zielona rzeka

8 komentarzy:

  1. Jaka pięknie zielona...
    A i kot jaki cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam pobieżnie i zakochałam się - robisz obłędne zdjęcia! Jeszcze jakbyś byś z pomorza... byłby ideał. Szukam i szukam i większość "kocich" fotografów jest ze stolicy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie

      Jestem z Kujaw i Pomorza :-) ... ale za to pracuję w woj. pomorskim ;-)

      Usuń
    2. Oooo! To bosko! A sesje na zamówienie robisz?

      Usuń
    3. No... nie myślałem o tym, ale mogę to rozważyć :)

      Usuń
    4. To rozważ koniecznie! Marzy mi się porządna sesja moich futer bo u mnie dwie lewe ręce i zamiast sprzętu idioten-camera

      Usuń
  3. O KURCZE BLADE. RAJSKIE KOTY W RAJU. chcę trafić w takie miejsce po śmierci ;D

    OdpowiedzUsuń